1- آیا برای خرید از سامانه خدمات اطلاع رسانی آماری حتما باید در سایت عضو باشم؟
- بله. قبل از خرید میبایست فرم " ثبت نام " را تکمیل کنید.
2- چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
- در وب سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید.
- پس از تکمیل فرم ثبت نام دگمه ارسال را بزنید.
- کد فعالسازی برای شما ایمیل میشود.
- بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام قطعی انجام شده است.
3- رمز خود را فراموش کردهام. چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟
- روی گزینه "رمز عبور خود را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
- جهت یادآوری کلمهی عبور، ایمیل خود را وارد نمایید.
- پس از دریافت لینک بازیابی میتوانید رمز عبور جدید خود را وارد نمایید.
4- آیا میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش، درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟
- خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
5- چطور میتوانم با حساب کاربری خود برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنم؟
- با ثبت نام نمودن به عنوان کاربر حقوقی
6- آیا میتوانم محصول خود را تلفنی سفارش دهم؟
- خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی وچود ندارد.
7- چطور محصول مورد نظر خود را خریداری کنم؟
- وارد حساب کاربری خود شوید.
- محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
- روی گزینه " افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.
8- آیا امکان ویرایش و ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟
- تا پیش از پرداخت مبلغ (از طریق درگاه پرداخت بانک) میتوانید سفارش خود را اصلاح یا لغو کنید.
9- چطور میتوانم برای محصولی که خریداری نمودهام درخواست فاکتور کنم؟
- وارد حساب کاربری خود شوید.
- روی گزینه "سفارشات" کلیک کنید.
- روی گزینه "..." کلیک کنید.
- پس از باز شدن اطلاعات سفارش، فاکتور خود را دریافت کنید.
10- چطور میتوانم مبلغ خرید خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟
- هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه پرداخت بانک، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
- برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
o شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک)
o رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
ccv2 o ( کد۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
o تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
11- چطور میتوانم سفارش خود را از طریق فیش بانکی پرداخت کنم؟
- هنگام ثبت سفارش گزینه "واریز از طریق فیش بانکی" را انتخاب نمایید.
- پس از آن شناسه پرداخت و شماره حساب برای شما نمایش داده میشود.
- از صفحه پرینت گرفته به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کنید.
- پس از واریز مبلغ، از فیش عکس یا اسکن تهیه کنید.
- وارد بخش" تماس با ما " در سامانه شده و موضوع "ارسال تصویر فیش بانکی" را انتخاب و فایل تصویر فیش بانکی را در آن بخش الصاق نمایید.
- پس از تایید کارشناس مربوطه، محصول خود را دریافت خواهید نمود.
12- چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟
- محصولات فیزیکی (شامل نشریات چاپی و لوح فشرده) از طریق پست پیشتاز به آدرس شما ارسال میگردد. سایر محصولات به صورت مستقیم قابل دانلود از طریق سامانه خواهد بود.
13- چه مدت پس از اینکه خرید محصول نهایی شد، میتوانم محصول خود را تحویل بگیرم؟
- محصولات قابل دانلود بلافاصله پس از پرداخت مبلغ، قابل دانلود بوده و محصولات فیزیکی (شامل نشریات چاپی و لوح فشرده) از طریق پست پیشتاز در" شهر تهران "به مدت 24 تا 48 ساعت بعد از خرید و برای" شهرستان ها "بین یک هفته تا 10 روز بعد خرید ارسال خواهد شد.
14- آیا در تعداد خرید از یک محصول محدودیتی وجود دارد؟
- بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید.
15- آیا میتوانم بجای خودم، شخص دیگر یا آدرس جدیدی را برای تحویل محصول معرفی کنم؟
- بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید ، آدرس جدید را وارد کنید. شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.